Kamu Yönetimi Anabilim Dalı Doktora Programı öğrencimizin ödül başarısı

 
Enstitümüz Kamu Yönetimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ramazan Günlü’nün danışmanlığında Dr.Gül Gün Dayanıklı tarafından gerçekleştirilen ve 16 Ocak 2020 tarihinde savunulan Bursa’da Kent Siyasetinde Elit Döngüsü ve Kent Yönetimine Etkisi başlıklı doktora tezi Bursa Araştırmaları Ödülleri kapsamında birinciliğe layık görüldü.
 
Bursa Araştırma Ödülleri, Nilüfer Belediyesi’nin Bursa Gazeteciler Cemiyeti ve Akkılıç ailesi ile birlikte düzenlediği “Yılmaz Akkılıç Bursa Araştırmaları 2020 Ödülleri” Bursa araştırmalarına önem vermiş, hayatının her aşamasında bilginin ve öğrenmenin değerini vurgulamış, merhum gazeteci-yazar Yılmaz Akkılıç’ın adı “Bursa Araştırmaları Ödülleri” ile yaşatılıyor. Yılmaz Akkılıç, Bursa’nın doğal ve kültürel, sosyal ve ekonomik süreçlerinin incelenip araştırılmasını özendirmek amacıyla 2010 yılından bu yana gerçekleştiriliyor. Bursa’nın kültürel yaşamına, Bursa Ansiklopedisi (4 cilt), Kurtuluş Savaşı’nda Bursa (2 cilt), Türkiye Toplumunun Tarihsel Evrimi, l. Yakın Zamanlar, Atatürk ve Bursa gibi yapıtlar yanında yüzlerce gazete yazısı, televizyon programı, konferansları, makaleleri ve belgeselleri ile katkıda bulundu.
 
Yılmaz Akkılıç’ın onuruna verilen “Yılmaz Akkılıç Bursa Araştırma Ödülleri Seçici Kurulu’nda Prof. Dr. Feza Karaer, Doç. Dr. Tülin Vural Aslan, Doç. Dr. Nilüfer Alkan Günay, Doç. Dr. Alpaslan Türkkan, Şafak Baba Pala, Yener Akkılıç ve Hacı Tonak yer aldı. Kurul, doktora dalında Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi’nden Gül Gün Dayanıklı’nın “Bursa’da Kent Siyasetinde Elit Döngüsü ve Kent Yönetimine Etkisi” başlıklı yapıtı ile ödüle değer görüldü.
 
Haber linkleri:
 
https://www.bursa.com/akkilic-bursa-arastirmalari-odulleri-aciklandi-n464238/
 
https://www.yenimarmaragazetesi.com/yazarlar/yilmaz-akkilic-bursa-arastirmalari-odullerini-kazananlar-21846.html?fbclid=IwAR3_MZCO5LMEvQOBAH88l4mIuOi24RnRzV656F7OxzVvQsH0moINoDNxHaY
 
 

Son Güncelleme Tarihi : 16.05.2021 23:36 Okunma Sayısı : 1198

Son Haberler